År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 08:47 (2058 m/h) | 01:29 (2176 m/h, 105 %) | 04:11 (02:42, 2037 m/h, 98 %) | 07:38 (03:27, 1987 m/h, 96 %) | 08:47 (01:09, 2170 m/h, 105 %) |
2017 | Kalkulator | 08:40 (2086 m/h) | 01:30 (2152 m/h, 103 %) | 04:15 (02:45, 2000 m/h, 95 %) | 07:34 (03:19, 2067 m/h, 99 %) | 08:40 (01:06, 2269 m/h, 108 %) |
2016 | Kalkulator | 08:35 (2106 m/h) | 01:26 (2252 m/h, 106 %) | 04:08 (02:42, 2037 m/h, 96 %) | 07:35 (03:27, 1987 m/h, 94 %) | 08:35 (01:00, 2496 m/h, 118 %) |
2015 | Kalkulator | 08:25 (2148 m/h) | 01:32 (2105 m/h, 97 %) | 04:06 (02:34, 2143 m/h, 99 %) | 07:25 (03:19, 2067 m/h, 96 %) | 08:25 (01:00, 2496 m/h, 116 %) |
2014 | Kalkulator | 08:51 (2043 m/h) | 01:33 (2082 m/h, 101 %) | 04:15 (02:42, 2037 m/h, 99 %) | 07:39 (03:24, 2017 m/h, 98 %) | 08:51 (01:12, 2080 m/h, 101 %) |
2013 | Kalkulator | 08:43 (2074 m/h) | 01:25 (2278 m/h, 109 %) | 04:06 (02:41, 2050 m/h, 98 %) | 07:37 (03:31, 1950 m/h, 94 %) | 08:43 (01:06, 2269 m/h, 109 %) |
2011 | Kalkulator | 09:05 (1990 m/h) | 01:23 (2333 m/h, 117 %) | 04:08 (02:45, 2000 m/h, 100 %) | 07:52 (03:44, 1836 m/h, 92 %) | 09:05 (01:13, 2051 m/h, 103 %) |
2010 | Kalkulator | 09:33 (1893 m/h) | 01:31 (2128 m/h, 112 %) | 04:29 (02:58, 1854 m/h, 97 %) | 08:15 (03:46, 1820 m/h, 96 %) | 09:33 (01:18, 1920 m/h, 101 %) |
2009 | Kalkulator | 09:50 (1839 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 04:49 (04:49, 1142 m/h, 62 %) | 08:36 (03:47, 1812 m/h, 98 %) | 09:50 (01:14, 2023 m/h, 110 %) |
2008 | Kalkulator | 10:39 (1698 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 100 %) | 05:12 (03:19, 1658 m/h, 97 %) | 09:24 (04:12, 1632 m/h, 96 %) | 10:39 (01:15, 1996 m/h, 117 %) |
2007 | Kalkulator | 10:40 (1695 m/h) | 01:50 (1760 m/h, 103 %) | 05:13 (03:23, 1626 m/h, 95 %) | 09:20 (04:07, 1665 m/h, 98 %) | 10:40 (01:20, 1872 m/h, 110 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.