Startlistene 2011 er klare
tirsdag 13. september 2011 19:52

Startlistene for 2011 er nå klare.  Sjekk her.
 
Vi minner om følgende:
  • Det er nÃ¥ ikke mulig Ã¥ gjøre endringer pÃ¥ navn (bytte løper på startnummer).
  • Det er forbudt Ã¥ starte pÃ¥ andre personers startnummer.  Oppdages dette vil vedkommende løper bli diskvalifisert og tiden for 2011 strykes.
  • Det er dessverre heller ikke mulig Ã¥ gjøre navneendringer pÃ¥ løpsdagene.
Det er et møysommelig arbeid å sy sammen startlister med over 5 000 løpere med intervallstart hvert 10 sekund. Derfor er må vi være så strenge i forhold til dette. Vi håper at deltakerne viser forståelse og respekterer dette, slik at vi kan benytte tiden frem til starten av neste uke på å klargjøre startlistene for utdeling av startnummer.  
 
På løpsdagene er det viktig å ha riktige resultatlister og for pressen er det helt avgjørende at resultatlisten er til å stole på.

 

Utdeling av startnummer skjer i uken før arrangementet etter følgende skjema:

 

Mandag 19.9: Vareggs klubbhus "Badstuen", kl 17.00-19.00  (henting kan kombineres med Stoltzekarusellen)

Tirsdag: 20.9: Løplabbet, Fortunen, kl 10.00-18.00

Onsdag 21.9: Løplabbet, Fortunen, kl 10.00-18.00

Torsdag 22.9: Løplabbet, Fortunen, kl 10.00-18.00

Fredag 23.9: Vareggs klubbhus "Badstuen", fra kl 11.00
Lørdag 24.9: Vareggs klubbhus "Badstuen", fra kl 08.15
 
Slik finner du: 
Vareggs klubbhus (Badstuen)
Løplabbet 
 

StoltzeBilder

Stoltzekleiven Opp 2024

Neste arrangement går fredag 27.9 og lørdag 28.9.2024

 

Samarbeidspartnere

StoltzeLauget

 

  

 
lplabbet logo_190px
 
  
 
 
abb-188
 
 
  
 

 

Arenareklame

 
 

 

tannlege-rogne

 

 

ForsyningsLauget

forsynings sponsorer_010614

 

 

 AfterStoltz 

 

 

Vi er alltid på jakt etter nye samarbeidspartnere. Ta kontakt med oss på e-post StoltzeSponsor@gmail.com eller på telefon: Carl Eilert Macody Lund (924 45 531) - Owen Westergård (906 15 850)