Stoltzelauget er vÃ¥re hovedsponsorer. For tiden har vi tre hovedsponsorer - Lerøy, Proaktiv Eiendomsmegling og BKK. Lerøys visjon er "Lerøy pÃ¥ alle kjøkken" og dette fÃ¥r vi til ved Ã¥ tilby forbrukerne smakfulle og enkle sjømatprodukter. Kosthold og fysisk aktivitet henger nøye sammen, og til Stoltzen mÃ¥ alle sanser være parat! Vi kan ikke løpe trappene for deg, men vi kan bidra til at turen opp skrÃ¥ningen gÃ¥r bedre og fortere! Et kosthold rikt pÃ¥ sunn sjømat vil gjøre hvert steg lettere!Â
Lerøy Seafood AS har også i år en stor kontingent av ansatte(ca 150) som er med på folkefesten Stoltzekleiven Opp. Vi er opptatt av å tilby våre ansatte ulike former for trim, og Stoltzen er et selvfølgelig treningssted for mange av våre ansatte. Konkurranseinstinktet får videre god næring når personlige rekorder i Stoltzen diskuteres. Lerøy Seafood sponser Stoltzekleiven Opp fordi arrangementet gir positiv profilering både internt og eksternt. Proaktiv Eiendomsmegling er lokalisert i storbyområdene og er en utpreget kvalitetsmegler. Kundens beste er til enhver tid i fokus og vi vet at gode prestasjoner er noe som skapes gjennom stor kompetanse, høy motivasjon og gjennomtenkt strategi. Det er stort sett slik at den beste vinner. Slik er det også med megling. Flinke mennesker med det beste materiellet de beste metodene og den riktige motivasjonen skaper alltid det beste resultatet for kundene våre. Kjeden har vokst frem etter at grunnleggerene først var med å bygge Postbanken Eiendomsmegling, for deretter å bygge Aktiv Eiendomsmegling. Proaktiv ble til fordi vi ønsket å lage en kjede som var fristilt fra bankstrategi og dermed hadde et rent fokus på den kvalitative delen av meglingen som vi mener er den som skaper merverdi for kundene. Trygt og effektivt salg til best mulig pris for kunden- er mantraet for meglerene i Proaktiv. I Bergen er vi representert gjennom fem kontorer samt et kontor på Voss. Proaktiv Eiendomsmegling ønsker, gjennom samarbeidsavtalen med Stoltzekleiven Opp, å bidra til å styrke interessen for lokal idrett og å være en aktiv støttespiller for verden bratteste løp. God helse og sunne verdier er viktig for oss alle. Tusen takk til Varegg for at vi får lov til å bidra.  Eviny ser det som en viktig oppgave å være en aktiv samfunnsaktør - en drivkraft på Vestlandet. Vi er en stor bidragsyter som støtter mangfoldet og bredden i idrett, kultur og andre samfunnsnyttige tiltak. Dette gjør vi både som en del av forskjellige verdiskapende tiltak i virksomheten, og som et kulturbyggende tiltak mellom kollegaer, samarbeidspartnere og samfunnet forøvrig. Eviny er et av landets største og ledende selskap innen energi og infrastruktur.   Med 700 butikker og over 50 milliarder i omsetning, er KIWI Minipris landets største lavpriskjede. Vi jobber hver dag for å presse prisene i dagligvaremarkedet og har som mål å alltid være Norges billigste lavpriskjede. «Sunnhet til folket» er hjertesaken vår, og vi ønsker å legge til rette for sunne valg. Det skal være et godt og billig utvalg av fisk, nøkkelhullvarer, grove kornprodukter og frukt og grønt av høy kvalitet i alle KIWIs butikker. Vi tror på gulrot i stedet for pisk. Vår filosofi er at det er bedre å premiere sunne valg enn å straffe de mindre sunne. Derfor har vi opp gjennom årene gjort en rekke grep for å hjelpe kundene våre med å spise litt sunnere. 2,2 millioner nordmenn er medlemmer av det gratis fordelsprogrammet KIWI PLUSS, som gir 15 prosent bonus på frukt og grønt og 1 prosent bonus på alle andre dagligvarer.
KIWI har en ambisjon om å bli klimanøytrale i 2030. Vi har investert i oppgraderingen av vannkraftverket på Hensfoss som gir ren, fornybar energi til 120 KIWI-butikker, mens rundt 40 butikker har fått installert solceller. Gjennom nedprising av varer med kort holdbarhet og en avtale med Kirkens Bymisjon som henter overskuddsmat, har vi redusert eget matsvinn med 55 prosent sammenlignet med 2015.
Både lokalt og nasjonalt samarbeider KIWI med Kirkens Bymisjon og Guttas Campus. Vi støtter også norsk fotball på både bredde- og elitenivå.
Siden 2010 har vi vært signaturpartner med UNICEF siden og finansiert 21 skoler på Madagaskar. Nå jobber vi sammen for at enda flere skal få tilgang til rent vann, og vi går Stoltzekleiven Opp for dette prosjektet: https://minaksjon.unicef.no/participant/kiwi-region-vest-loper-for-barna-pa-madagaskar
|